Vsi izdelki

Kako kar najbolje izkoristiti svoja poslovna darila?

Uporaba poslovnih daril je zelo učinkovita tehnika oglaševanja vaše blagovne znamke, vaših izdelkov in storitev. Dajanje ljudem nečesa, kar lahko uporabljajo in hranijo na pisalni mizi. Služi kot stalni opomin na vašo blagovno znamko. Ko pa jim nekaj podarite brezplačno naj si bo to kemični svinčnik, vžigalniki, koledarji, rokovniki in kupcem pokaže, koliko jih cenite, bodo vaše stranke zagotovo dobro cenile dano poslovno darilo.

Če želite kar najbolje izkoristiti poslovna darila, morate imeti v mislih nekaj stvari. Najprej izberite darilne izdelke, ki so tesno povezani z vašimi izdelki ali storitvami. Dajanje dežnikov za pospeševanje vašega IT-podjetja. Ne bi bilo tako učinkovito kot podarjanje kemičnih svinčnikov z USB-jem, bateri (power bank) ali USB-ključkov. Darilo, ki ga podarite, govori o vašem podjetju, s čimer želite zagotoviti, da vas predstavlja najboljše

Poslovna darila kemični svinčniki

Ključnega pomena je tudi, da so dana darila kakovostna. Pomembno je tudi, ko podarite visoko kakovostno poslovno darilo. Vaše stranke, ki jih prejmejo, pogosteje uporabljajo, kot pa da jih odvržejo v predal.

Nenazadnje ne pozabite vedno označit poslovna daril z imenom vašega podjetja, logotipom, spletnim mestom itd. Ko blagovno znamko, logotip oglašujete na poslovnem darilu, bo vaše stranke opozorilo na vaše podjetje vsakič, ko bodo uporabili vaše poslovno darilo. To bi povzročilo neverjetno promocijo blagovne znamke in oglaševanje za vas!

Izberite poslovna darila previdno in jih dajte na pravem mestu, da kar najbolje izkoristite ta poceni in zelo učinkovito oglaševalsko orodje. Pri podjetju poslovna darila Toda vam bomo z veseljem pomagali pri izbiri poslovnih daril.

Nekaj zimzelenih idej za poslovna darila:

Tukaj pa še nekaj statistik in rezultatov raziskav, ki še dodatno dokazujejo odlične rezultate pospeševanja prodaje in prepoznavnosti s poslovnimi darili.

  • Če obdarovanec uporablja poslovno darilo zgolj 1x na teden, je to kar 52 prikazov vašega logotipa, v samo enem letu.
  • Raziskave pravijo, da bodo prejemniki poslovnih daril bolj verjetno sodelovali s podjetjem, od katerega so darilo dobili.
  • Raziskave tudi razkrivajo, da če svojim strankam podarite poslovno darilo, je veliko večja možnost, da vas bodo priporočili svojim prijateljem.
  • Poslovna darila so med vsemi oglaševalskimi mediji, ki jih imamo na voljo edina. Ki imajo moč uporabnike vključiti v zgodbo o blagovni znamki s prav vsemi čutili: vidom, dotikom, vonjem, sluhom in okusom.
  • Raziskave (PPAI) kažejo, da se bo 83 % ljudi spomnilo podjetja, od katerega so prejeli poslovno darilo. Za primerjavo: le 7 % ljudi se spomni podjetja, katerega oglas so videli na televiziji. Poslovna darila torej dokazano prinašajo boljše rezultate kot televizijsko oglaševanje.
  • Podatki ameriške raziskave kažejo, da so poslovna darila del vsakdana večine izmed nas. Namreč, kar 91 % ljudi ima vsaj eno poslovno darilo v svoji kuhinji, 74 % ljudi ima vsaj eno promocijsko darilo v svoji pisarni.
  • Ko boste podarili poslovno darilo, naj si bo to kemični svinčnik, vžigalniki, koledarji, rokovniki bo večina obdarovancev (73 %) to darilo uporabljala vsak 1 krat na teden. 
  • V še eni PPAI raziskavi je 60 % prejemnikov poslovnih daril zatrdilo, da bi raje sodelovali s podjetjem, od katerega so prejeli powerbank.
  • PPAI je raziskovala tudi učinek promocije z brandirano skodelico, v primerjavi z oglasom na radiu ali televiziji: 57 % ljudi se je spomnilo oglaševalca na skodelici, medtem, ko si je oglaševalca na radiu zapomnilo le 32 % vprašanih, oglasa na televiziji pa 28 % ljudi.

Ponudbo prilagodimo individualnim željam naših strank, z aranžiranjem, logotipno opremo in dotiskom.

Veselimo se vašega obiska v našem razstavnem prostoru.

Prodaja je namenjena pravnim in ne fizičnim osebam!

Preberi več...

 

Prikazovanje 1–15 od 1874 rezultatov