Kdaj lahko uveljavim pravico do vračila artikla v 14 dneh?

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Ali moram navesti razlog za odstop od pogodbe v 14 dneh?

Ne, ob odstopu od pogodbe v 14 dneh ne potrebujete navajati razloga za vračilo. Vendar pa bo napisani razlog zelo dobrodošel, saj nam bo ta pomagal kot povratna informacija o artiklu.

Katere dokumente moram priložiti ob vračilu artiklov v 14 dneh?

Za izvedbo postopka za vračilo kupnine ob odstopu od pogodbe oz. vračilu v 14 dneh potrebujemo naslednja dokumenta:

Kdaj bom dobil vrnjen denar?

Kupnino vam bomo vrnili na vaš račun v najkrajšem možnem času, ampak ne kasneje kot v 14 dneh od vaše vloge za vračilo, vendar šele po tem, ko so artikli vrnjeni v skladišče (v primeru vračila po pošti).

Kako pravilno preverim ali mi artikel ustreza, da ga potem še vedno lahko vrnem?

Ko prejmete artikel se najprej prepričajte, da ima nepoškodovano embalažo in mu previdno odstranite embalažo. Embalažo hranite dokler niste prepričani, da vam artikel ustreza in da deluje brez težav. Preverite njegove osnovne funkcije, brez da bi odstranjevali zaščitne folije. Te odstranite šele, ko ste popolnoma prepričani, da artikel nameravate obdržati.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Sme pa opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Ali moram vrniti artikel v originalni embalaži?

V primeru vračila artikla, mora kupec artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščititi. Artikel mora zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža.

Ali lahko vrnem artikel brez dodatkov?

V primeru odstopa od pogodbe morate vrniti artikel skupaj z vsemi dodatki, ki ste jih prejeli skupaj z artiklom.

Nepopolna pošiljka

Če ste naleteli na težave z nepopolno pošiljko, vas prosimo, da najprej v Moj račun preverite, če je vaše naročilo razdeljeno na več pošiljk in je morda manjkajoči artikel še v pripravi. Če kljub temu ne najdete pojasnila za manjkajoči artikel, nas kontaktirajte, z veseljem vam bomo pomagali.

V primeru težav nas kontaktirajte

  • Pokličite nas na 051 366 336
  • Na voljo smo vam od ponedeljka do petka od 8.00 do 17.00 in ob sobotah od 8.00 do 12.00.

Ali nam pišite na:

[email protected] ali izkoristite naš kontaktni obrazec.

Poškodba artikla pri dostavi

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če vam je naročilo dostavila Pošta Slovenije

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko sami vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. V primeru, da boste postopek sprožIli sami, to storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke na vašo matično Pošto, ki vam je artikel dostavila.

Na Pošti je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.

Če pa želite postopek sprožiti preko nas, nas kontaktirajte na 051 366 336 ali na elektronski naslov [email protected], kjer se boste z našim referentom dogovorili za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu, kjer boste ob prevzemu paketa s strani poštnega uslužbenca izpolnili tudi Zapisnik o poškodovani pošiljki. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, poštne nalepke in pa opis poškodbe.

Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se kupcu vrne kupnina ali naroči nov artikel. Prizadevamo si, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Če vam je naročilo dostavil GLS

Če vam je paket dostavil GLS in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine.

Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov [email protected] ali po telefonu na številko 051 366 336. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

OPOZORILO: TRANSPORTNE POŠKODBE NI MOGOČE UVELJAVLJATI BREZ ORIGINALNE EMBALAŽE!

Obvestite dostavljalca

  • Pošta Slovenije: v roku 30 dni od prevzema pošiljke na najbližji pošti.
  • GLS: v 7 koledarskih dneh od prevzema pošiljke na e-naslov [email protected] ali po telefonu na številko 051 366 336.

V primeru težav nas kontaktirajte

Pokličite nas na:

  • 051 366 336
  • Na voljo smo vam od ponedeljka do petka od 8.00 do 17.00 in ob sobotah od 8.00 do 12.00.

Ali nam pišite na:

[email protected]toda.si ali izkoristite naš kontaktni obrazec

vračila in reklamacije