je trenutno družbeno sprejemljivo vedenje, ki ga določajo moralne norme časa in prostora v poslovnem svetu. Je torej promocijska darila veščina, ki jo morajo obvladovati vsi, ki so del poslovnega sveta. S tem soustvarjajo ustrezno delovno vzdušje in delajo dober vtis na poslovne partnerje. Z upoštevanjem poslovnega bontona bodo zaposleni v organizaciji bolj učinkoviti, njihovi poslovni partnerji in stranke pa bolj zadovoljni.[1]
vedenja so: odločanje, prednostna pravila, pozdravljanje, rokovanje, predstavljanje, uporaba imen in nazivov, poslavljanje, vikanje ali tikanje, izmenjava vizitk, pošiljanje vabil, lepo vedenje med zaposlenimi, do poslovnih partnerjev in do strank. Poleg tega se poslovni bonton ukvarja tudi s pravili lepega vedenja pri nebesednem in besednem komuniciranju, poslovnimi darili, sprejemanjem poslovnih partnerjev, organizacijo poslovnega sestanka in s pravili vedenja v drugih državah.
od prvih snovalcev poslovna darila skodelice pravil o lepem vedenju je bil nemški baron Adolf von Knigge. Njegovo uspešnico »O občevanju med ljudmi«iz leta 1788 Nemci še danes uvrščajo med osnovna dela o vljudnosti in oliki terzanje beseda »knigge« pomeni bonton. Plemičeva želja, da bi ljudje različnih stanov in geografskega izvora brez težav, svobodno in tako prijetno, kot je le mogoče, komunicirali in živeli skupaj, je še kako aktualna danes, čeprav poslovna darila se je od njegovih časov že marsikaj spremenilo, pravi v svojem delu.
Velikokrat skodelice
v svojem življenju sem storil krivico človeku, ki sem ga ljubil. Taka krivica je kakor greh zoper svetega duha: ne na tem ne na onem svetu ni odpuščena. Neizbrisljiva je, nepozabljiva. Časih počiva dolga leta, kakor da je bila ugasnila v srcu, izgubila se, utopila v nemirnem življenju. Nenadoma, sredi vesele ure, ali ponoči, ko se prestrašen vzdramiš iz hudih promocijska darila sanj, pade v dušo težak promocijska darila spomin, skodelice zaboli in zapeče s toliko silo, kakor da je bil greh šele v tistem trenutku storjen. Vsak drug spomin je lahko zabrisati. Črn madež je na srcu in ostane za vekomaj.
Rad bi skodelice
človek lagal sam sebi v dušo: »promocijska darila Saj ni bilo tako! Le tvoja nemirna misel je iz prosojne sence napravila noč! Malenkost je bila, vsakdanjost, kakor se jih sto in tisoč vrši od jutra do večera!«